söndag 28 juni 2009

Stötte han sitt lilla ben...



Här kommer lite fina bilder på en ekorre som jag knäppte av idag. Dom är faktiskt riktigt gulliga djur och jag har nu lagt till dom på min lista över djur som är okey. Något som inte är okey är hur Musse Pigg uttalar ekorre.-Titta Pluto vi har fått ekorrar i vår gran. Vet ni hur han utalar det? Japp, det är grymt irriterande och jobbigt. Är Piff och Puff bröder fresten? Dom är ju rätt lika. Snipp og Snapp på norska, mycket coolare. Undra varför just ekorrar är så accepterade av alla. Dom är ju gnagare likt råttor och sånt. Kanske för dom inte ställer till med så mycket, men dom blir fulla om dom äter pumpa. Ser ni nipplarna på den första bilden. Rätt stora om man kollar till helheten. Tänk om människor skulle ha lika stora till sin kropp. Har även tänkt på att det skulle va kul om man hade mer en två ammningsvårtor, sex tuttar på bålen, eller varför inte ett helt ljuver. Man kunde fråga killar om dom är en rump eller ljuverkille. Då skulle de flesta nog vara en kille som föredrog rumpor. Konstiga saker som fascinerar dom förövrigt. Det ena är fettklumpar vars främsta uppgift är att mata bebisar och den andra vars främst uppgift är att skydda analhålet där ändtarmen sticker fram och de kommer bajsifrån. Sådana frågor är töntiga förövrigt. -Vad är det första du ser hos en tjej/kille och det svaras alltid med något klyschigt. Vackra ögon eller något fjant. Jag ser oftast de fula sakerna först och sen kommer de vackra fram när jag känner dom. Har väldigt svårt att tycka killar jag inte känner är snygga eller vackra, oftast tycker jag bara dom ser ruskigt äckliga och fula ut. Tjejer däremot är oftare snygga. Jag är inte lesbisk och inte ens bisexuell,som alla tjejer som är med i dokussåper är. Tycker att man är lite åpen om man är bisexuell.

Men visst är han gullig. Hans problem denna dag var att komma åt solrosfröna i fågelboet. Jag som trodde dom var nöjda om dom fick skala kottar och få beska droppar och ett plåster på den lilla tån. Beska droppar, vad är det? Låter som det gula kletet som kommer från Ramses kön. När den röda kommer fram så ser den besk ut. Dra in den beska Ramses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar