lördag 27 juni 2009

Från ett S till intersexuell



Ett rostigt S som hängde i ett träd. Vet inte riktigt vad det är till men gissar att det är något gammalt båttillbehör. S! Vilken känd man tänker man på då? Siddhartha Gautama tänker jag på. Buddha den upplysta. Har ni hört de åtta miraklerna som ägde rum i hans liv? Ett av dom är när det en gång kom fram en apa till Buddha och gav honom honung. Apan blev så in i vassen lycklig av att han tog i mot honungen och började skutta omkring av lycka och trillade ner i en brunn och dog. Apan blev direkt återuppfödd i en himmel så det är inte så hemskt. Men de som är med historien är att givmildhet är en viktig grej.

För att snabbt byta ämne så av 3000 födsel så resulterar det i en bebis med både manligt och kvinnligt könsorgan har jag lärt mig idag. Jag trodde inte det va så vanligt. 1 av 3000 de betyder ju att de måste bo minst 10 stycken i Partille. Är man hemlig med sånt eller berättar man det? Var för någon vecka sen inne på Dominiques facebook.(Han från Big Brother 2002 som spydde ien kastrull). Han har över 4000vänner.Det måste betyda att han känner minst en hermafrodit. Det är tydligen kränkande att använda det ordet också. Intersexuell ska man använda i vårt politiskkorrekta samhälle. Jag tycker det är lite tråkigt med att allt ska vara politiskt korrekt. Förövrigt varför har man 4000 vänner på facebook?Känner man alla dom? Jag tycker jag har aldeles för många vänner där. Började förra året att neka folk. Det känns lite överlägset och härligt. Men om jag slutar att neka så kanske jag också har en vän som är intersexuell, men jag kommer nog inte i vicket fall få ihop så många vänner. För jag är ingen fransman som har haft petting i Big Brother huset.

1 kommentar:

  1. Hahaha helt underbart!
    Hade det asgött på Åh men hade gärna hängt med dig på Instön. Får ta det någon annan gång. Och godingen på den ön börjar på J och slutar på esper. Hahahah!

    SvaraRadera