onsdag 3 juni 2009

Sura Big Ben

Tagit reda på en grej om reklam för klockor. Därför lagt in denna tråkigt fula bild på Big Ben, Hessam fick en weekend i London av mig när han fyllde år förra året. Jag fyller år i morgon undra om jag får åka någon vart. Jag tror inte det! Men i allafall så i reklam för klockor är den ställd på tio över tio, för då ser klockan glad ut och då vill folk köpa klockan. Jag har kollat upp det och, jo så är det. I nästan all reklam är den tio över tio. Har aldrig tänkt på detta, men nu kommer jag ju göra det varje gång och bli fett irriterad om klockan skulle visat sig vara sur, grinig eller ha PMS och va tjogo i åtta eller någon annan opassande tid för att visa klockan från dess allra mest smickrande sida. Visst ser Big Ben lite vresig ut på bilden.

Bjuder även på en annan bild från London, den första bilden jag själv inte tagit i denna fantatiska blogg , men oj vad jag är med på bilden. Tog mig en kvart att klättra upp till denna mangifika lejonhanen. Men när jag väl bestämmt mig, ja då får HAN snällt stå och vänta. Kanske säga fula ord på persiska.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar