tisdag 23 juni 2009

Jag måste lära mig att älska bajs, för jag är ung



Snygga Gesso ligger och pumsar, oktober 2007 klicka jag av denna mysiga bild.

Mycket hundgrejer nu. Ramses har idag blivit kemiskt kastrerad. Han måste sluta jucka på alla som kommer i hans väg. Han ser ju grymt rolig ut, men det är inte kul. Men han var duktig idag om man bortser från att han jucka lite på vetrinären. Hon blev generad. Borde inte hon vara lite van, eller är det bara vår hund i hela världen som är översexuell.
Ialla fall så för några dar sen när jag var ute och gick me hunden, så gick det en man i 40 års åldern bakom mig med sin hund och hunden la en rejäl skit och han fotsatte gå. " Men kan du ta upp chokladpuddingen efter dig eller" sa jag ganska trevligt för att vara mig. Då kontra han med att skrika på fejkad göteborska" Men hur gammal är du egentligen, du låter som en gammal kärring ju". Jag blev paff för en sekund sen kasta jag en bajpåse på han och gick. Jag fattade inte hans resonemang alls. Bara för att jag är född på 80-talet så ska jag älska att trampa i skit eller vad menar han? Jag älskar inte det alls, det är fett irrrterande och det framkallar kräkreflexer och lättsvimmning. Jag önskar att jag var 30talist, och hade rätten att tycka det är svinigt med hundbaj på mina kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar