fredag 17 juli 2009

Njure, tarm och hjärta till salu



Ramses är här mycket trött och ligger på lur. Angående hans kemiska kastrering han råkade utför för någon vecka sen, så har han slutat jucka på folk. Fantastiskt men saknar det lite. De svarta ståtliga kulorna har krympt lite vilket är bra, för dom va så svällda av all stress. Annars är han samma skitunge som innan och gör massa olydiga saker, vilket jag älskar. Som jag sagt innan :Jag vill icke äga en perfekt lydig hund. Om jag ska ställa ut han nu så ses han som doppad. Varför? Å varför i hela fridens namn skulle jag vilja ställa ut han? Hitler fasoner. Nu har jag en anledning att göra det iallafall och det är att han är dopad. Hade varit kul och busigt. Annars skulle jag aldrig göra det. Snacka om att få bekräftelse genom en hund. Stackars hundar. En annan sak som är olaglig i England är att dö i parlamentsbyggnaderna. Knepig lag? Men om jag nån gång drabbas av svininfluensan eller vad det nu är man dör av ska jag in och dö i byggnaden under toner av Big Ben. Vem straffar dom då? Min mamma, eller Hessam kanske. Eller kanske döda mig genom att jag får begravas på en djurkyrkogård på engelska landsbygden utan begravningskaffe efteråt. Det rör mig inte i ryggen. Jag är ju död. Igår när vi var hos Sis och svåger så prata vi massa om död och sånt. De spårar ju alltid ut, men iallafall så har jag bekräftat att om jag hamnar i respirator nån dag och ligger där i mer än 55 dar så shut down the crap och ge mina fina fungerade organ till nån. Hessam skulle inte gå me på detta så på måndag ska jag gå till bibloteket och skaffa en sån där lapp och fylla i så har han inget att säga om saken. Tji fick han

1 kommentar:

  1. Nej Malin de gör du inte alls!!!!!!!!
    /hessam

    SvaraRadera