lördag 18 juli 2009

En veran i thailand-land, dom var tydligen fett giftiga och var man skulle strykit med om man fick lite saliv på sig från dessa bjässar. Australiens största mongo Steve Irwin, skulle säkert fått för sig att ha hångelpartaj med detta djur för skojs skull, men nu är han ju död så de gör han ju inte. De kunde fresten inte vara många chips i påsen hos den mannen. Hjulet snurrar men hamstern är död, Det är fel någonstanns, men inte va de i knäna... Han var ju speciell. Varför ska man få för sig att köra upp huvudet i ett krokodilgap eller köra in sitt eget huvud i en mörk lejonstjärt eller vad det nu var han sysslade med. Jag blev inte ledsen när han dog, bara glad att världen slapp mer av hans skitnaturprogram. Känns inte som om han hade sån respekt för dessa farliga djur som man ska ha. Är glad att han dog på det sättet han gjorde, så dumma ungar fattar att man inte kan hålla på hur som hällst med dessa djur. Jag är dock inte så rädd för djur som kan käka upp mig, mer för djur som kan slicka på mig så jag dör eller djur som sticker mig och gör alla mina inre organ slöa. Men jag prövar icke för de hur långt ner jag kan få min fot i ett tigergap.På den fronten är jag normal. Förövrigt dagens nya kunskap är att fåglar kissar och bajsar ur samma hål och detta hål i fråga kallas kloak. Jag har aldrig sett en fågel kissa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar