torsdag 16 juli 2009

hallonbild


En liten saftig hallon bild tagen för något år sen. I oktober! Någonting stämde inte. Malin betyder förövrigt hallon på tjeckiska.
Eller nästan iallafall, maliny. Kanske ska man ta och lägga till ett y på slutet för att vara lite speciell. Träffade några tjecker i veckan, och dom kunde inte komma över att Hessam inte va från Indien. Han såg ju ut som en tvättäkta indier tyckte dom. Det tyckte ingen annan. Fast det hade varit tufft om han var en Maharadja. Har varit i Grekland och hängt i en vecka nu och haft det allmänt gott. Så nu ska jag börja blogga igen. Förstår mig icke på folk som bloggar när dom är bortresta, de finns ju endel annat att syssla med. Jag har käkat tzatsikt till den mildaste grad och kastat boll med stålmannen på i en vecka. Att blogga om onödiga ting va de sista jag tänkte på. Så nu är jag brun som bajs och hemma igen redo att fota förslossning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar