torsdag 2 juli 2009

Högst i Europa

Den här bilden tog jag från ett flygplan för 2 år sen.Visst blev den rätt okey? Den ska föreställa Mount Blanc, europas högsta topp om man inte räknar med Ryssland och det där. Men vissa har sagt till mig att det inte är det berget. I allfall så är bilden kul och jag tror det är rätt barg. Jag ska vara på den toppen någon dag. Det är ett av mina mål jag har på min lista. En sak jag kan stryka från listan är att jag sett bävrara i säveån, men att bestiga Mount blance är ännu kvar. Pappa har varit där såklart, han har varit på alla coola platser utan mig. När jag väl gör slag i saken så ska han dock vara med. Jag vill även ha skägg när jag gör det, så att de sitter frost i det så där äkta fräckt "jag bestiger ett berg". Ska börja köra med gijette fusion nån månad innan i fejset så kanske det är löst och jag har fått lite skägg. Danmarks högsta berg är typ 70 meter över havet, det är ju på tok för löjligt. Kebenikajse bryr jag mig inte äns om. Om nån fråga om jag ville följa med och knalla upp på berget så kanske jag hängt på, men har ju varit på berg som är mycket högre än det och jag vill vara högst i europa för några minuter. När jag väl är där ska jag passa på säga ett skämt så någon skrattar. Då kan jag säga att jag tagit mina skämt till nya höjder. Nya europeiska höjder. Då ska jag vara den som är roligast högst upp av alla. Det är en merit att skriva på sitt cv till citymail om man vill arbeta där. Har förövrigt jobbat där en gång. Det var hemskt. Det var vinter och is på gatan och cykeln vägde nog 40 kilo.Jag fick urinvägsinfektion och var tvungen att kissade på mig lite. Det va på samma väg som jag nu själv bor på som det hände. Kisset kändes först varmt och skönt i de kalla vädret men sen va det en pers att fölfölja rundan med att alla i Olufnilsson skulle ha sin post. 12 höghus med fruset piss på mina lår. Urinvägsinfektion suger och det gör citymail med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar