torsdag 2 juli 2009

mitt sovrum ur medicinskt syfte


Några bilder på en humla som jag tog i helgen. Dom är lite ståtliga trots sin ringa storlek. Det dom sysslar med är att pollinera blommor och dylikt. Jag gillar humlor mer en getingar och bin, dom är så aggressiva och snurrar runt mig och vill bara sticka mig i halsen hela tiden. Humlorna är mer softa och sticker inte om man inte sätter sig på dom eller något. Jag satte mig på en humla en gång. Jag var naken och utlämnad och då stack han mig på skinkan. Men kanske mest synd om humlan. Alla har väll hört att humlan inte kan flyga egentligen. Den tror bara att den kan göra det och därför gör han det. Det är ju bara en myt, rent bull. Men ganska kul, tror jag ska börja använda det resonemanget oftare. Jag kan egentligen inte prata, men jag tor jag kan så därför gör jag det. Reinfeldt kan egentligen inte styra ett land, men han tror han kan och därför gör han det, förhoppningsvis inte så länge till. Men de ligger ju nått i de för alltid när man ska göra något så ska man ju tro stenhårt på sig sälv och då klarar man det tydligen. Jag tor jätte ofta på mig själv och klarar det inte så jag gillar inte den peppningen alls.





Humlor känner sig förövrigt attraherade till färgen blå. Jag tror inte jag är attraherad till någon färg, kanske brun. Vårt sovrum ät 104 nyanser av brunt och ja älskar det. Om någon nångång är förstoppad så är ni hjärtligt välkommna hit på en visit. Efter ett besök här inne så är bajs det enda du kommer tänka på och toaletten står öppen för dig. Bättre än lavemang är det!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar