måndag 6 juli 2009

Dagens outfit måste tydligen vara med i varje blogg

Det är jag som är Blondinmolly, er nya guru i modevärlden. Min pojkvän är Partillepojken och vi är jätte kära och kända.

Ett måste för sena sommakvällar är byxorna, grå simpla i 100 procent bomull som inte framhäver något bra alls. Klumpig ser man ut och det är det nya zero förstår ni. Tröjan är oversized i bredden men magen visar den vilket är så inne i anneberg i juli. Skorna är av årsmodell -07 och med målarfärg på och det är en detalj ni inte får missa. Håret ska hellst inte vara tvättat på några dagar och innehålla havet och kåsjönvatten. Detta är stilen för ljumna sommarkvällar i juli. Ha den eller va en nobody. Ytterligare en detalj ni inte får missa är bajspåsen av plast. Svart ska den vara så den matchar med pupillerna. Om man vill kan man vara lite crazy och ha en missmatch med en orange eller limegrön som går att köpa på Rusta, men då måste man verkligen vara crazy den dagen.

Hunden kan jag hålla med är av en gammal modell, lite -08. Den krulliga svansen är kanske gullig men ack så vedervärdig. En Schablador med blekt anus ska det vara. Men vet inte riktigt vad jag ska göra av hundkraken. Kanske en fin pälskjol eller halsduk eller något för att vara trendig även när mörkret kryper sig på i november. Har någon slaktar kunskaper så hör av er. Man kan söva han med nagellack eller aceton kanske, inte vill vi att han ska lida fast han är ute liksom...
Detta var min första och sista dagensoutfit inlägg jag någonsin gör. Om jag nån gång gör ett seriöst sådant så skjut mig och sen spärra in mig någonstanns där jag får ruttna i några år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar