torsdag 30 juli 2009

Ett nytt intresse har tagit form



Jag har fått ett nytt intresse, att ta kort ner i halsen eller in i rump på folk. Riktigt intressant är det. Utrustningen var tyvärr dyr men har lagt upp ett lån med avbetalning på 5 år. Som ett billån ungefär. Bilden föreställer min grannes flimmerhår i hennes ena äggstock. Riktigt vackert är det fortfarande då "Ulla" börjar närma sig en bra bit över 60 och är oduglig inom fortplantning. Hennes man kan dock hålla på att skaffa barn ett tag till. Lite konstigt tänkt, men det är ju bara att köpa att sånt är livet. Det är dessa flimmerhår som finns som gör det svårt för spermierna att komma fram då dom "slår åt fel håll" och de små spermierna får simma motströms. Här fastnar många och ligger och sprattlar som fisken i nätet. Är ändå ganska nöjd med min första bild inom en äggstock. Fast jag ljuger ju bara. Bilden föreställer någon form av tropisk tång som växer på en korall på Universeum, och bilden är faktiskt riktig ful. Men visst hade det varit fräckt om jag börjat att fotografera grannarna inuti kroppen! Undra hur man får dom att ställa upp på det? Kankse locka med en tigerkaka och full anonymitet? Just nu ligger jag och är sjuk alá sjukling och är inte alls samma tuffa Malin jag brukar vara. Riktigt ynklig och luktar illa. Så där som bara en sjuk tjej kan göra. 3 dagar med alla möjliga sorts krämpor bryter ner även den tuffaste tjej. Eftersom jag inte kan prata högt då mitt huvud sprängs då så har vi vart så påhittiga och kommit på att så fort jag vill ha någonting slår jag en fjärrkontroll mot min stållampa så kommer mannen och gör mej tillfreds. Himla käckt! Mycket snäll är han och jag får allt jag ber om. Jobbigt det hade vart om det alltid var så. Då hade jag utnyttjat det till max och hans testiklar hade antaglige fösvunnit efter någon vecka. Jag missar dock U2 konserten imon och deppar för det, men en hjälpsam elektriker tar min plats. Han var tydligen punkare när han var ung så det kännd ändå okey. Jag tycker lite synd om mig, men det kunde ju vart värre. Jag kunde ju varit en akvariefisk som blivit glosögd. Det kan ju inte vara kul, när ögonen svullnar upp och blir i samma storlek som huvudet. Då hade vi snackat stackars mig.

2 kommentarer:

  1. Jag hittade hit via min bror Torbjörns blogspot. Du är med i hans blogglista.

    Jag undrar kring din bistast om Hessams kulor. Lossnar de på grund av att han genom ditt överutnyttjande faller in i en klassisk kvinnoroll så till den grad att han helt autonomt genomgår ett könsbyte? I så fall var det ett lustigt skämt som jag i mitt inre skrattar lite tyst åt. Annars var det bara vulgärt.

    Underhållande text du fått till. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Tobbes bror! Ja ungefär så menade jag, att han liksom inte får någon som hällst manlighet kvar då jag bara kör över honom hela tiden och kramar ut de sista av allt manligt ur han. Liksom våran kemiskt kastrerade hund krymper kulorna ju mer testosteron som försvinner:) Hänger du med? Kul att du hitta hit och tack för kryapåmig.

    SvaraRadera