tisdag 21 juli 2009

Kanske skulle jag hetat Svetlana



Några blommor jag inte vet namnet på men det är blommor i vilket fall som hellst. Undra om just om det funkar att kleta en väldoftande flora i armhålan lika bra som deoderant. Det borde ju funka för lukten iallafall. Jag tycker inte svett är så illa. När jag var liten älskade jag fotbollssvett. När pappa kom hem med hans fotbolllags matchtröjor så log jag gärna och gossa med dom i tvättkorgen innan tvättningen av dom skulle ske. Det var en stund i tvättstugan som aldrig gjorde mig besviken. Kan ses om udda, men det är det inte! Tyckte även om att ligga och lukta i hans armhåla ett tag innan jag skulle sova. Nu rynkar säkert nån fisförnäm på näsan, men jag tror att ni åt snor när ni va små och det är värre. Jag luktade ju bara. Vad är det farliga i det? Japaner är ett folk som svettas väldigt lite och i Japan så räknas svettning som en sjukdom. Då kanske japanska landslaget inte behöver tvätta sina tröjor efter match.Tur jag hade som inte hade en pappa som va japan, då hade jag ju missat höjdpunkten i tvättstugan.Att massera någon som är svettig är dock inte så bra. Mest för att ingen olja behövs ju, men det måste jag ju ta annars verkar det misstänksamt så då glider man runt lite för mycket. Tycker inte nått speciellt på människokroppen är så äckligt, jag har vant mig vid det mesta. Håriga som lena, tjocka som smala, torra som finniga. Däremot masserada jag bort en tatuering en gång. Killen hade gjort laserbehandling på ryggen och hade där en tatuering som bara lossna, som en sårskorpa. Det var inte så läskigt men absurt. En gång har jag dock svimmat när jag masserat en person. Jag fick gå ut i köket och svimma ett tag. Hon märkte dock inget efter som hon va så gammal. Hon kunde värken gå, se eller höra något plus att hon hade både höft och armproteser. Det blev för mycket för mig , plus att hon inte hade något fett, så det va bara hud och ben, lite obehagigt att massera så då tuppade jag av. Efter jag hjälpt henne ut från salongen och ner för trappan så kör hon iväg i en bil!? Jaja man är ju inte äldre än man känner sig sägs det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar