onsdag 22 juli 2009

Hear you you you

Den här hajen ser ut att tycka jag är motbjudande, om blickar kunde döda. Lite dårlig kvalite men de är ju som sagt genom 9 cm fiberplast jag tagit det. Sen det blåa ljuset vet jag inte varför dom har. Discotime för firrar. I don´t sharks , som man kan säga om man vill vara lustig på det där lite töntiga sättet. Hajar är dock fräcka djur och en grej som är med på min lista är att bli nersänkt i en sån där bur i havet bland massa blodtörstiga farliga hajar i Sydafrika. Där skulle jag sprida ut getblod utan dess like för att locka till mig dom. Skulle även se till att ha mens av den mildaste grad den dagen för att göra det extra intressant. Hoppas det blir snart, jag vill så gärna åka till Sydafrika. Inte bara för att bli hajkrubb utan även för landets skull. Kanske ska man passa på under nästa år då det är fotbolls VM? Kom Sverige äns med? Alla svenskar tror alltid att Sverige ska gå så långt och lever kvar i nån bronsdimma från 94. Tomas Brolin blev fresten utsedd till Leeds genom tiderna sämsta spelare. Jag hade honom som en slags idol under några år och gjorde ständigt Brolinarn när jag gjort något bra. Undra vad jag såg hos den knubbisen? Socken titel karl ligger inne med. Kankse borde jag ha den titeln med. Genom tidernas sämsta sävehofspelare. Skönt att jag va så sämst än då så jag sluta spelade och slapp bli "en sån". I Vm nästa år ska jag heja på nått afrikansk lag iallfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar