fredag 3 juli 2009

maskros

En strandmaskros som stod modell för mig för några dagar sen. Jag tycker maskrosor är fina. Man kan steka rötterna i smör och det blir jätte gott. Frågan är när man orkar ta sig ann detta projekt?Kanske i augusti ska jag göra det och bjuda över grannen på lite rötter och iste. Efter måltiden hade jag frågat om han verkligen har ett förhållande med sin syster!? Jag tycker hela grejen verkar knepig? Den lilla lilla flugan i blomman är söt. Flugor gillar jag inte. Om jag var en fluga så skulle jag flyga runt och snoka hos olika människor. I Robert Gustavssons kök skulle jag vara och se om han är en sån surgubbe privat som jag har fått uppfattningen om. Sen skulle jag flyga vidare till Maud Olofsson och se vilken kroppsbehåring hon tar bort. Hon kanske nopprar baksidan av låret. Sånt kan man ju inte veta. Till en massa kändisar skulle jag flyga och sitta i deras smör och lyssna. På dom jag inte gillar så skulle jag först rulla mig i kobajs och sen åka vidare och sätta mig i deras smör eller på deras prickigwurst. Ebba von Sydow och hon blondinbella hade varit kul att göra de på, även kronprinsessans fästman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar