måndag 24 augusti 2009



Några ben jag känner springer i sanden. Nu är sommaren slut, för mig har den varit slut i mer än en månad då jag varit sjuk. Längtar till vintern då man kan bygga en snöborg. Tror aldrig jag gjort det dock men det känns kul att ha möjligheten. Har ni hört talas om den där gaybomben Usa:s flygmakt försökte skapa, som Pentagon erkännde för världen att de faktiskt stämde? Det hade icke jag gjort förens för några dagar sen. Hur kul är inte det? Alltså den här bomben
skulle innehålla en massa starkt afrodisiak, vad nu det äroch detta skulle få fiendesoldaterna att helt tappa fattningen och förhoppningsvis bli så upphetsade och attraherade av varann att de slutade "bråka". Var tanken att alla skulle bli så upphetsade att dom tillslut rullade runt i ett enda stort gangbang? Den här bomben misslyckades i allafall. Kärlek skapar fred eller hur är det man säger? Det var lite konstigt tänkt av amerikanarna iallafall men jag är inte förvånad. Men varför berätta för alla att man faktiskt försökt göra en gaybomb? Kanske att jag ska bli sån där uppfinnare. I såfall ska jag skaffa en sån där klocka i kedja från bröstfickan sen ska jag lukta arsenik och bläck. Undra vad jag ska uppfinna? Allt käckt är ju redan påhittat. Även gaybomben har ju någon gett ett försök. Vet inte ens vad jag ska uppfinna och ändå ska jag stå där och lukta arsenik och bläck helt i onödan. det var i allfall en norrman som uppfann osthyveln. Det är jag tacksam för att skära ost med en sån gudagåva är ju en fröjd i sig. Fatta vad illa att försöka göra en snygg slice med en slägga. Tänk på de innan ni drar era tråkiga norrhistorier nästa gång. Fast den här är rolig. Varför ligger norrmännen ner i kurvorna? För dom har pjamas på sig.

2 kommentarer:

  1. eller så som skämtet egentligen är, varmför har norrmän pyamas på sig när de åker motorcykel. jo för de ligger i kurvorna. din verson var ju både dum och helt ologisk! syster Lisa

    SvaraRadera
  2. ja men hörre du du så klart jag visste. Men skämtet blir ju inte roligare för det är rätt..

    SvaraRadera