tisdag 4 augusti 2009

snygging minerna



Den här bilden tog jag när vi va i en öken för några år sen. Riktigt lustig och vi båda fösöker göra snyggingminen, men lyckas kanske inte något vidare. Hessam ser ut som om han inte vill att någon annan ska få mig, men samtidigt är han heller inte helt förtjust i mig och är lite missnöjd med denna kärleksrelation vi påstår oss ha. Jag själv ser ut som om jag inte har ett enda problem i hela världen och livet leker. Det största problemet jag haft i livet var att jag en gång inte visste hur man fick bort luddet i torktumlaren. Så ser bilden ut iallafall. Nu leker livet dock icke. Jag blir trött som av ett maraton av att gå på toa och eftersom det enda jag gör är att dricka vätska av olika slag så måste jag göra det ganska så ofta. Man kan säga att jag är lite som sengångaren som sätter sitt liv på prov varje gång han ska drilla.
För varje gång en sengångare måste uträtta sina behov riskerar sengångaren sitt värdefulla liv. Dom lever uppe i träden i stort sett hela sitt liv men när dem ska gå på toaletten så går dom ner på marken och kissar. Varför är det ingen som vet, fast möjligtvis då sengångarna själva. Och nere på marken riskerar de bli käk för något djur. Därför går sengångare bara en gång i veckan på toaletten. Va himla bra om jag också bara kunde gå en gång i veckan. Tänk så miljövänligt. Mindre papper, mindre spolningar. Nu ska jag se på Madicken. Visste ni att dom som spelar Madicken och Elisabeth är lika gamla. Japp, kan man kanske inte tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar