tisdag 11 augusti 2009

Talang

Hess och någr gojor för 2 år sen. Dom kom bra överens och det klickade. Hade tänkt att lämna Hessam där och donera han till djurparken men dom ville inte ha han så jag fick 300 spänn för att behålla han. Det var en lyckad dag 300 kronor rikare plus att jag fick behålla min alldeles egna människa. Idag har han dock hotat mig med en filékniv för jag gömt hans smörgås. Men det var lugnt, jag tog bara fram min kaststjärna och slog kniven ur hans hand. Tyvärr träffade kniven vår hund och han är nu död. Polisen klassade de dock som dråp eftersom jag var trängd. Jag ljuger mycket nu. Det enda som vart sant är första meningen och att han hotade mej med en kniv, fast det var en brödkniv ingen filékniv. Ska sluta ljuga nu.
Eftersom de flesta bloggar innehåller en massa skryt om sig själv och hur underbara alla i ens närhet är och hur lyckligt allting är och hur duktig man är på saker så ska även jag ta klivet ut och höja upp mig själv till skyarna med mina fädigheter.
Läste någonstanns att när man nysar stannar alla kroppsfunktioner, t o m hjärtat. Det är också fysiskt omöjligt att nysa utan att blinka. Inte för att verka speciell, eller just det ja, för att verka speciell så kan jag nysa men helt öppna ögon under hela nysen. Japp, en av många talanger jag har. Alltså är jag en fysisk omöjlighet. En annan grym talang jag har är att när jag ska bada och hoppar i vattnet från en brygga eller berg så kan ja undvika att doppa huvudet. En speciell teknik som jag jobbade med under några år, och i sena tonåren så var den klar. Även när jag ska vissla formar jag inte ded traditionella hålet i mitten av munnen. Det är helt omöjligt för mig, istället så får jag ett litet töntigt hål vid mungipan som min härliga ton kommer ut igenom. Ser lite skevt ut men hela min mun är lite skev. Att man inte söker till Talang med alla dessa skillsen. Och för att ta steget ännu längre och även snacka upp min karl, så kan ha vifta på öronen så det står härliga till samtidigt som han viftar febrilt med näsborrarna. Han kan även klia sig själv i halsen med hjälp av luft. Jag kan skratta mig lycklig med en sån man i mitt liv. Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar