torsdag 20 augusti 2009

vet inte var all energi kom från

Det brinner en massa på Hisingen och självklart är det typiskt blattebetende att hålla på sådär. Iallafall enligt en dam jag pratade med igår. Alla invandrare gör sådana dumma saker. Fast samtidigt är det inte ungdomarnas fel utan blatteföräldrarnas. Bara för att dom inte har några pengar så betyder inte det att barnen och ungdomarna behöver gå syssellösa och bränna ner saker i brist på annat att göra. Ta en spann och hink och gå ut i skogen och plocka svamp. Då fick dom även gratis mat på köpet. Tur att dessa äldra inte är trångsynta och att dom har en lösning på allt. Det allra bästa hade väll varit om alla muslimer stannade i sina egna länder och dödade varann. För att inte tala om de svarta, dom är farliga allihopa. Oftast när jag berättar för någon över 35 vad min pojkvän heter så frågar dom med skärrad röst- oh då är han en sån där muslim va? Som om det vore det värsta han kunde vara. Nej nu är han inte muslim och han slår mig inte, iallfall inte mer än jag slår han. Han äter även griskött och han har inga planer på att spränga sig själv, han tvingar mig inte att bära slöja och hans föräldrar är helt okey med att han valt en svensk blondtjej och dom kallar mig inte hora. För det är så det flesta muslimer är. Iallafall muslimer från Iran och Irak och sådanna ställen. De indonesiska muslimerna är ingen rädd för. Visst har vissa saker man gör med kultur och göra men det har ingenting med nationalitet eller hudfärg att göra. Men att bränna bilar och kasta sten på polisen och våldta och mörda har absolut inget med det att göra. Med alla trågsynta bajsmänniskor med sina fördommar har jag lust bara spotta på i bland och sen kasta menstrosor på men brukar hejda mig. Men tro mig jag har massa fördommar jag med för sådanna folk som jag är ovan vid. Tex, golfare, seglare, örgryte och näsetbor, kungen och lite andra saker. Har mycket svårt för de människorna. Men jag känner faktiskt några som spelar golf men dom är helt okey. Damen ifråga hade en serbisk tjej på sitt företag hon var också helt okey för hon var ju som oss. Menar hon att hon andades och kissade några gånger om dagen eller att hon var slöjlös vet jag inte.

Vet inte riktigt vad denna energin kom från att tjöta om detta. Men blev sur igår på tanten. Må Jupiter förbanna henne. Inte för jag vet vad jag menar med det.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=513012

6 kommentarer:

  1. Du är inte lite sjuk du.

    SvaraRadera
  2. hejhej anonym..ne de e nått som inte e som de ska.

    SvaraRadera
  3. Lugn tar liten semester....

    SvaraRadera
  4. Bra skrivet , livet är komplicerat men det vill inte alla förstå , en del orkar inte förstå det...och hittar enkla lösningar som inte löser något.

    SvaraRadera
  5. Keep up the good work :)

    SvaraRadera
  6. Det verkar vara en ovanligt klok dam du talade med...

    SvaraRadera