måndag 21 september 2009

Ja lite close-ups på ett blomsterfånng. Idag fyller min man hälften till 50 bast. Undra hur det känns att va så gammal? Efter 25 år slutar vävnaden i kvinnors bröst att produceras eller nått liknande och det är då de börjar hänga lite i alla fall. Ett år kvar av fasthet har jag att glädjas över. Undra vad som händer med killar efter 25 sträcket? Gråa benhår eller något? Jag är iallfall glad att puberteten är över. Man såg ju anorlunda ut från dag till dag då. En dag kom nån till skolan och hade ett fullt synligt adamsäpple från ingenstanns och nästa dag kom någon tjej och fick svallande svettningsproblem som varade i 8 dagar Jaja, han fyller iallfall år idag och eftersom jag är en mycket upptagen dam förtillfället så han jag bara fixa lite torkat kött i present. Men det uppskattades iallfall. Beef jurky eller vad det så fräckt heter? Något oerhört ofräsht att stoppa i munnen, men vissa gillar det tydligen. Kanye West älskar det iallafall. När jag skulle shoppa till han på en festival han spelade på så skulle han ha 25 påsar av den där smörjan. Jag hittade bara 4 stycken så jag köpte även en onsalakorv till han. Nuförtiden säljs dom i nästan varje mataffär men det gjorde det inte för några år sen. Även en deoderant för 600 spänn ville han ha. Den hittade jag inte heller men köpte den dyraste jag hittade för att behaga så gott jag kunde. Även om jag hade hur mycket milijader som hellst så skulle jag aldrig punga ut 600 spänn för en deoderant. Känns lite väl överdrivet, då hade jag hellre tagit mina diamanter och smekt dom hårt i hålan och sedan luktat diamant. Undra vad för sort Bill Gates har? Säkert någon med kamomill inslag. Han ser ut som en äkta kamomill-kille. Helmut Kohl har jag inte en susning om vad han kan tänkas använda för doft i de mjuka armhålorna som han har. Synd att man icke kan googla sånt? Helmut ser lite ut som en förtryckt sköldpadda men han har en viss charm en då den där Helmut. Men lite synd är det om han för hans fru tog livet av sig för några år sen. Hon hade en alvarlig ljusallergi åkomma av något slag och pallade inte av den mer. Hon kunde inte vistas i ljus alltså. Det är ju jobbigt såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar