måndag 14 september 2009

Hade kunnat skriva något poetiskt om denna bild, men nu är jag icke poetisk eller gillar det ens så jag struntar i det. Eller vänta ett klockslag. "Om du va en blomma och jag va en kossa så skulle jag käka upp dig för du e så gossa". Första gången jag hörde en sån klassisk raggningsreplik va jag kanske 13 år. Det var en äldre kille som sa den där med din pappa måste va en tjuv. Det var såklart inte till mig utan till min numera gifta vän. Hon fick de flesta killar på fall. Iallafall så fattade vi nada va han mena även när han drog punshlinen med han har snott alla stjärnor och satt i dina ögon så va vi förvirrade och lite smått äcklade. Det blev inte han som hon gifte sig med iallfall. Det gjorde absolut ingenting. Ska avsluta detta inlägg med ett tips.
Det första båset inne på offentliga toaletter är det som mest sällan är upptaget och därmed det som är renast. Så nu vet ni det. Jag är inget fan av offentliga toaletter, men vem är det? Kanske män eller Pandora. Vad har hänt med henne fresten? Hon kanske gav ut en parfym och blev seriös författare eller något? Måste man göra det för att bli tagen på allvar? Inte för att jag strävar efter att bli tagen på allvar. Om det verkar så så har jag misslyckats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar