tisdag 26 maj 2009

Orkan i Partille idag?

På denna sidan har jag då tänkt att lägga ut lite bilder jag tagit. Har aldrig påstått att jag är proffs, men jag tycker att det är sköj så klart. Blir även inte lessen om nån säger att bilderna är fula.Men jiddra inte och säg att personerna eller djuren på bilderna är fula.Kan hända at så är fallet men det behövs inte påpekas. Ok. Kul att vi kommer överrens. Har inte använt mitt nya objektiv ännu..Blir någon dag då jag känner lite inspiration. Så laddar upp lite gamla gobitar. Tänkte börja så här i starten av bloggandet att lägga upp några av mina favoriter. Så, så här på nattmackan kommer tre stycken.


Gesso och Nemo i slottskogen förra sommarn en kväll. Älskar den här bilden. Det är sjukt svårt att ta bilder på hundar ,men här ser båda bra ut. Halv kaxiga och snygga. Min egna hund va bara några veckor här och förstörde i stort sett varje bild. Så han fick inte vara med. HAHA




Blommor, ja jag är ju inget fan av de. Tycker inte det är kul alls. Men att ta kort på dom är en annan grej. Här är en rutten , ja va vet jag lotus kanske i föräldrarnas trädgård.Lotus lär det ju inte vara men en nyponros maybe! Tycker bilden är rätt spexig och rar.

En sexig larv. En av de första bilderna jag tog med min första systemkamera 2007. Tror det är därför jag gillar den. Men grönt är ju läckert och larvar är väll helt okeyiga djur. Djur som inte är okey är fästingar, ormar, katter, fåglar(örnar och falkar e ok), marsvin, faderlångben, fiskar och flodhästar. Djur som är okey är lejon, hundar( riktiga hundar då såklart inte råtter), sälar, bävrar, hamstrar, humlor och nudå larvar .

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar