söndag 1 november 2009



Hej ni alla som tittar in här då och då. Nu är jag tillbaka efter tid i sjukdom och missär. Nästan helt återstäld och jag jobbar som aldrig förr. Det är då jag trivs. När jag va sjuk va jag mycket ensam och pratade inte så mycket så mina tankar blev för absurda och jag ville inte dela med mig av dom alls på en sleten blogg. Nu är jag tillbaka med vanliga halvabsurda tankar och glädje.
Med en motorsåg slipper du sitta länge på grenen. De har varit lite av mitt motto under dessa pissmånaderna.
Idag har jag sett en fladdermus i en tunnel. Det va en ovalig syn i Partille och samtidigt lite crepy när det faktiskt va 31 oktober sen natt. Dom är tydligen fridlysta i sverige så man får inte döda dom. Inte ens av misstag om man vill. Men man kan sätta upp en fladdermusholk för att hjälpa de stackars liven. Jag tänker inte hjälpa dom. Däremot hjälpte jag en man idag, han fick lite småpengar sen gick han övervägen och ställde sig i polis-visiterings-position mot en synagoga i 40 sekunder. Sedan traskade han vidare mot en viadukt. Verkade knepigt men han var rätt knepig och hellst skulle jag viljat städa han sen ta hand om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar