lördag 3 oktober 2009

En liten röd kula. Valde denna bild just nu för att den påminner mig om min vuxenacne jag fått mellan ögonen idag. En vuxenacne har jag, men den är stor. Det gör inte så mycket, men idag när jag va på jobbet kom det en man som handlade av mig och så tänkte han så här "Nämen usch vad hon skulle vara finare utan den finnen. Tvättar hon aldrig ansiktet. Nej det gör hon inte för hon har inte råd med vatten och tvål. Hon går också lite konstigt, hennes föräldrar är nog syskon" Jag kan ju inte lova att han tänkte så, men nått i den stilen var det. Men som sagt det man inte vet, det har man ingen aning om. När jag kom hem idag frågade även Hess mig om jag jobbade på vägverket. Tydligen hade jag ett röljus mellan de blå och då jobbar man på vägverket. Han är rolig han, nästan så man vill kasta ner han i en djup brunn och sen sitta där uppe och skratta åt han.

1 kommentar:

  1. HAHAH du är för rolig!
    sv: Ojdå, får ta att ändra det. Höhö

    SvaraRadera