lördag 3 oktober 2009

En randig snygg växt med en liten randig ful flygfä på. Visste ni att om man rakar en tiger så är ränderna kvar i huden? Jag vet det för att jag just kanske har rakat en tiger i Angola. Året var 1998. Nej det har jag inte men jag har läst det någonstanns och jag har ett litet fack i min hjärna där jag placerar onödig fakta. Viktig fakta så som vem som är president i Finland och sånt , sån fakta har inget fack i min hjärna. Men jag jobbar på det. Jo, klart jag vet att hon Halonen är president, jag menar mer sådan börd av fakta har jag inte lika stor koll på. Jag har tex fått reda på att människor som bor i städer har längre och tjockare näshår än de som bor på landet. Är det för att vi människor i stora staden ska kunna filtrera bort avgaser från långtradare och lukten från brända mandlar så att de inte hamnar i våra luftvägar? En helt annan grej men en grej som gjort mig skitsur idag är att en vän till min kusin blev stoppad nu ikväll på vägen hem från en kompis av några idioter i en bil som försökte dra med sig henne i bilen.Som tur var hände det inget för hon lyckades springa där i från, men bara att någon försökte är illa nog. Jag vet såklart inte riktigt hur detta gick till men även om det var några fulla 20 åringa som försökte spela roliga eller om det var ett gäng psykopater så spelar det ingen roll. Det är inte kul, denna stackars tjej är 16 år och det var så klart skit obehagligt för henne. Jag vet att man kan råka riktigt illa ut. En dröm vore ju såklart att man skulle kunna få gå naken på gatan själv om natten och pasera man för man utan att nån ens tittade på en. Men den drömmen kommer aldrig slå in så det gäller att vara försiktig. Men en uppmaning till alla killar som inte har våldtäckt och misshandel eller mord i sina åtankar. Skräm inte unga tjejer i onödan, ni kanske har kul för stunden men för tjejen kan det faktiskt vara riktigt otäckt och ge men i många år av en sån incident. Följ era tjejkompisar hem på kvällen. Och till er män som är allmänt dumma i huvudet och skulle kunna tvinga till sig något av någon eller misshandla en tjej och våldföra sig på henne. Till er kan jag bara säga hoppas att ni blir kvävda av erat eget kön får utlösning och sen spyr upp det och blir kvävda igen av den och dör. Ingen kommer sakna er, inte ens erat marsvin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar