onsdag 31 oktober 2012

HAN HUNDEN. Även HANHUNDEN

I´m back som man brukar säga. Fast det är jag inte för jag har aldrig varit borta. Bara i den riktiga världen i snart 3 år. Har jag blivit klokare-nej, har jag blivit snyggare- nej. Men jag har fyllt 25, 26 och även 27 och även fått en permanent rynka mellan ögonbrynen. Jag har även köpt en Nissan qaskai plus 2 eller vad den nu heter, och jag har även hunnit sålt en Nissan qaskai plus 2. Jag har hunnit ha kvinnlig menstruation ca 34 gånger. Jag har gått ner fem kilo och även hunnit gå upp fem kilo. Summan är att jag är tillbaka där jag va för 3 år sedan 34 ägg fattigare med en rynka.  XXXIV det är 34 på romerska. Allt var inte bättre förr. Jag har även hunnit med att skilja mej, även om jag inte var gift. Jag är i allafall folkbokförd som ogift vilket jag varit i hela mitt liv så ingen förändring där egentligen. Däremot är jag not longer in a relationship på Facebook, vilket folk kanske kollar in oftare än folkbokföringen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar